Pagina's

maandag

Snailmail

Ik heb vorige week iets nieuws ondekt: Snailmail.
Waarschijnlijk bestaat het al even, maar nu kwam ik er voor het eerst mee in aanraking.

En wat is het leuk!! Tenminste..dat lijkt me. Ik ga ook vd week voor het eerst snailmail versturen. En ik ben zo benieuwd wat mijn ontvangers ervan vinden!

Wat is Snailmail dan precies?
Oorspronkelijk is het gewone papieren post. Je rekeningen, brieven en alles wat je in je brievenbus krijgt. Het slak (snail) deel slaat op het langzaam het gaat (vergeleken bijvoorbeeld met email). Bron: wikipedia.org 
Tegenwoordig is er een leuk trend met dezelfde naam. Het is ook ongeveer hetzelfde, alleen mag je hierbij alles versieren en leuke kadootjes erbij doen. Deze kunnen handgemaakt, van de kringloop, gekocht of vintage zijn. Wat jij denkt dat je ontvanger leuk zal vinden. 

Er zijn verschillende meningen over wat snailmail precies is, maar ik vind hem het leukste met kleine kadootjes erbij.

Wil je nog meer weten? Kijk dan eens op http://www.snailmailmagazine.nl/ of http://www.snail-mail.nl/

En wil je snailmailen met mij? Stuur dan even een mailtje naar label0018@gmail.com

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten