Pagina's

dinsdag

Zomer

Wat hou ik toch van de zomer! Ik ben echt een zomermens, uit de grond van mijn hart.
Zodra de zon gaat schijnen en je voelt s ochtends bij het opstaan al dat het een prachtige dag gaat worden, dan kan weinig mijn dag nog verpesten..
Ik ben ook heel erg beïnvloedbaar door het weer. Het weer werkt als een soort humeurthermometer bij mij. Als de zon schijnt ben ik vrolijk, en zodra het gaat regenen dan slaat bij mij het humeur ook weer om.
Daarom probeer ik in huis een beetje het zonnetje te laten schijnen, met kaarsen en mooie lampen. En misschien wel het belangrijkste van alles, goede raamdecoratie en mooie vitrage of gordijnen. Die kunnen het licht zo filteren dat het precies goed is...



Maar goed terug naar dit heerlijke weer, alles is ook ineens mogelijk in mijn hoofd. Even dat muurtje verven, even een hele maaltijd in elkaar zetten (waar ik normaal uren mee bezig ben) even nog een fotoboek maken, even een heel groot rondje lopen met de hond, even het huis schoonmaken voordat ik s ochtends weg ga van huis....Heerlijk al die energie!

Smile and enjoy your day!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten