Pagina's

dinsdag

2013....2014

2013,
Wat is de tijd snel gegaan! Eind vorig jaar had ik label 18 in mn hoofd en op papier, maar nog niet online..
En nu,
Zit ik vol met inspiratie..
Heb ik een paar hele leuke markten achter de rug..
Heb ik ontdekt dat Jess en ik heel erg op een creatieve lijn zitten..
Ben ik begonnen met snailmailen en elke x is het weer een heus feestje om de post te ontvangen en maken..
De zomer was onwijs leuk, vol met zon en strand met sky..
Heb ik een hele leuke job, die goed te combineren is met al mn creatieve dingen..
Heb ik hele gezellige collega's..
Ben ik in de gelegenheid geweest en heb ook veel geluk gehad om naar mijn familie in Canada te mogen, het was GEWELDIG!
Heb ik heel erg veel over mezelf geleerd en ben ik blij dat ik 2013 mee mocht maken!
Op naar 2014!

Smile and Enjoy your day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten