Pagina's

maandag

Kettingen - label 18 producten

Ballchain kettingen, zilverkleurig... Een aantal jaar geleden kreeg ik van mijn lieve vriendje zo'n legerketting. Een Ballchain met een plaatje eraan. Met mijn favoriete spreuk en mn naam en geboortedatum...fantastisch vond ik dat (nog steeds trouwens haha)
Dat was de eerste x dat ik ontdekte dat je die Ballchain ook om je nek kunt doen.
Tot die dag kende ik ze alleen van de sleutelhangers..
Maar nu, alweer een poos verder, vind ik ze toch wel een van de mooiste kettingen. Ze zijn stoer, door de Ballchain, en lief tegelijk, door de bedels..
Daarom wilde ik ze zelf gaan maken. Om jullie allemaal dat gevoel te geven wat ik die eerste x met mijn ketting had!

Wil je ze allemaal zien? Kijk dan bij products to love..
8,50 per stuk. Hij wordt als een kadootje ingepakt..of het nou voor jezelf is of niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten