Pagina's

maandag

Instagram Tag - Happy Things

Op de blog van Blauwesokken zag ik de Instagram Tag. Wat een super leuke vragenlijst! Vandaar dat ik hem ook heb ingevuld.
Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
@Label18 , dat is ook de naam van mijn blog en shop. En is gekomen omdat ik op de 18e jarig ben, en label vind ik gewoon een mooi woord :)
Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Pfoee...ik denk gemiddeld 5 per week, maar soms meer en soms minder :)
Laat je favoriete Instagram foto zien




Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Eh,, eigenlijk alleen instaframe, maar ook niet heel vaak..
Welke celebrities volg je?
Geen haha,, ik vind het leuker om 'echte' mensen te volgen, die dezelfde interesses hebben of gewoon hele mooie foto's maken
Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Mayfair
Wat zijn jouw favoriete Instagram users?
Ze maken allemaal hele mooie producten en geweldige foto's!
Welke hashtags gebruik je het meest?
#handmade #label18 #happy #love #kraamkado
Welke dierenaccounts volg je?
hahahaha GEEN! en dat voor een dierenvriend! (schaam schaam)
Welke (grote) bedrijven volg je?
Hk living & Hema
Heb je veel familieleden op Instagram?
Jaa, mn tante, oom, nichtjes
Druk je Instagram foto’s af?
Nee, maar als ik het zou doen dan bij Viamartine, ze maakt zulke mooie producten!
Vind je het ook een leuke tag? Plaats hem dan gerust op je blog en vul hem in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten