Pagina's

woensdag

Brocante - happy things

Wat heb ik een super ontdekking gedaan vandaag!
Het begon allemaal zo...
Ik probeer graag nieuwe weggetjes uit op de fiets..
Zo ook vandaag, ik besloot om een keer helemaal anders naar huis te fietsen. Dwars door het industrieterrein (net toen ik bedacht dat dit helemaal niet lekker is dan mn 'normale' weg) kwam ik bij een sloot. En aan de overkant van die sloot zag ik een landweggetje, met een bordje 'brocante'. Het weggetje ging links, en ik moest eigenlijk naar rechts..
Als ik naar links zou gaan, dan ontdekte ik misschien iets heel moois en was ik later thuis, nou ja dan maar wat later eten..als dat het ergste is !
Dus...ik ging links!
Ik kwam bij een schuur, en voor die schuur stonden allemaal leuke lieve tafeltjes met schattige stoeltjes, en mooie tafelkleedjes erop met vazen en glazen. En ernaast een mooi wasrek met linnen doeken erop te drogen..
In de tuin stond een oud spijlenbed met poppen erin, en oude melkflessen langs een paadje naar binnen..
En binnen, wauw! Overal zag ik kleine hoekjes tot in de puntjes gestyled. Er was zoveel te zien, dat ik niet wist waar ik moest kijken!
Het mooie was, dat alles goedkoop was! Waar je nu in een beetje kringloopwinkel 20 eu voor betaald, was daar maar 3 eu.
Geweldig toch!
Er was 1 minpuntje..er was geen kip te bekennen..ik heb een paar x 'hallo' geroepen, maar er kwam geen reactie..net toen ik weer weg wilde fietsen, kwam er een vrouw aan. Wat een geluk!
Ik had mn oog namelijk op een mooie broodplank laten vallen. En ik wilde graag weten wat hij kostte. 3 Euro!! Dat geloof je toch niet? Ik heb hem gelijk ingeladen en ben met een glimlach op mn gezicht naar huis gefietst..

Wil je ook bij deze schattige schuur gaan kijken? Hij zit aan de dijckerwaal in 's-Gravenzande. En is op elke dag open, behalve dinsdag.

1 opmerking:

  1. Oh heerlijk, zo'n lekkere snuffelwinkeltje waar je niet meteen op je vinger gekeken word..
    Die broodplank is super gaaf..
    Veel plezier ermee..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen