Pagina's

zondag

Strijp s - Inspiratie

In hetzelfde weekend als mijn bezoek aan Piet Hein Eek, ging ik ook naar strijp s.
Dit is ook in Eindhoven, op het oude terein van Philips.
Mijn mond viel open van verbazing, toen we aan kwamen rijden.
Ten eerste van het feit dat ik niet wist dat Philips zo'n groot 'gebied' bezat.
En ten tweede omdat ik ook niet wist dat er dus heeeel veel huizen zijn gebouwd in die oude panden. En het mooie is, dat er zoveel mogelijk oude details zijn behouden..zoals bijvoorbeeld de balken en alle industriële elementen.
Onder al die huizen, zijn een aantal winkels. Sommige in opkomst en andere al helemaal af.
Wij gingen naar Out of the blue. Wat een super winkel! Hier vonden we allerlei producten die door verschillende ontwerpers zijn gemaakt. Van leren tassen, tot wandkleden die helemaal met de hand aan elkaar geknoopt zijn.
Er zat nog een leuke winkel. Of eigenlijk heel veel kleine winkeltjes in 1.
Dit was Urban Shopper. Hier zitten oa een kapper, een graffiti artist, een bloemist, een make up winkeltje, een design winkel, en nog veel meer.
Echt een aanrader om te gaan kijken! En zitten ook genoeg koffiezaakjes em lunchtentjes om even bij te komen van al dat moois.
Ik ga zeker nog een x terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten