Pagina's

vrijdag

Als het zo is , dan moet het zo zijn

Mijn lijfspreuk, letterlijk en figuurlijk..
'als het zo is, dan moet het zo zijn'

Als klein kind zei ik dit al tegen mijn moeder, als er even iets niet helemaal ging zoals t hoorde.
En sindsdien gebruik ik het, als ik zelf even ergens niet uit kom, of om anderen te helpen.

En afgelopen week heb ik hem weer een aantal keer tegen mezelf gezegd.

Ik heb namelijk besloten om te stoppen met mij webshop.
En dat is om 1 hele simpele reden, ik wil er iets van maken in mijn privéleven :) haha dat klinkt heel serieus! Mijn vriend heeft een eigen bedrijf, en ik ook. (tot nu dan) en dat gaat niet samen. Hij heeft het heel erg druk, en gaat het nog veel drukker krijgen. En we vinden het wel zo leuk om elkaar nog te blijven zien:) Dus moest er een keuze gemaakt worden. Ik ga dus nu stoppen. Zodat we meer tijd voor elkaar hebben, als we thuis zijn.
Misschien dat ik in de toekomst het weer op pak, maar voor nu is het goed zo.

Als het zo is, dan moet het zo zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten