Pagina's

zondag

Sibella court

Wat hou ik van deze stylist! Sibella court, ze maakt prachtige beelden en geweldige boeken!
Het is echt een feest om door haar boeken te bladeren.
Ik kwam een paar jaar geleden, op mijn toenmalige werk, voor het eerst met haar boeken in aanraking.
Etc. was dat. Ow wat heb ik mijn ogen uitgekeken toen. Ik was de rest van de dag, en dag erna, en de dag daarna, in haar boek aan het kijken..
Ze geeft me heel erg veel inspiratie en eigenlijk is toen mijn creativiteit nog veel meer naar boven gekomen.
Altijd als ik heel erg druk bezig ben met een ontwerp dan neem ik heel even pauze en blader ik in 1 van haar boeken. Dat geeft me rust maar ook weer nieuwe ideeën en inspiratie.
Inmiddels heb ik er 3, ik krijg ze steeds voor mijn verjaardag! Ik hoop dan ook dat ze nog steeds boeken uit blijft geven, want zo kan mijn collectie aardig groeien!

1 opmerking: