Pagina's

dinsdag

Hart - happy things

Vandaag is 1 van die dagen dat ik heel gelukkig kan worden van al mijn spulletjes op me heen..
Ik was een gastendoekje aan het borduren voor een klant en keek zo eens om me heen.
Toen besefte ik, dat ik toch wel heel blij ben met het huis waar ik in woon, met mijn lieve vriend waar ik mee samen woon, met onze dieren die bij ons wonen, met hoe ik het heb ingericht, met alle spulletjes die ik heb..
En toen keek ik naar mijn letterbakhart.
Alles kwam samen! Gisteren heb ik hem opnieuw ingericht..en dat gaat op gevoel, ik denk er niet eens meer bij na, zet erin wat goed voelt, en dat klopt ook gewoon.
Ik heb het geluk dat ik bij Riverdale heb gewerkt, echt een droom die uitkwam!
En daar heb ik dit mooie hart aan te danken.
Rechts bovenin staat een kaartje die Corline (creationsbycorline.luondo.nl) heeft gestuurd. Zij is mijn snailmail maatje, echt heel leuk!
Ervoor staan 2 kleine kaarsjes die ik van een vriendin heb gehad.
Het armbandje komt uit Thailand, en heb ik van mijn nichtje gekregen. Ik ben heel blij met mijn familie.
Er liggen ook bloemetjes in, die vind ik gewoon leuk:) en het masker heb ik van mijn ouders gekregen. Die komt uit Venetië.
Er liggen ook nog armbandjes in van leer met mijn naam en die van onze hond erop. Die heeft mijn vriend meegenomen uit Duitsland, oktoberfest:)
De houten letters heb ik zelf gemaakt, en zijn ook gewoon leuk:)

En daar kan ik gewoon heeel blij van worden!

Enjoy your life!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten