Pagina's

dinsdag

Home - happy things

Begrijp me niet verkeerd, Ik love the sun! Zodra die schijnt zit ik buiten, samen met sky. Die heeft het zonnen van mij geleerd;)
Maar die regenachtige dagen zijn ook zo fijn! Niet als ik er door heen moet fietsen natuurlijk. Maar wel als ik ons huis wil stylen.
Op zolder heb ik een heleboel kasten waar al mn vaasjes, kaarsen, kussens, plaids, schalen, dienbladen, huisjes, stolpen, lampen en nog veel meer in staan:)
Ik ben zeer blij dat ik die ruimte heb, en dat mijn vriend een hele hoop goed vindt ! (toen wij gingen samen wonen heb ik wel een waslijst meegekregen wat er allemaal niet mocht haha ,  geen roze, paars, oranje, geel, hartjes, ruitjes, bloemetjes, stipjes)  aan de meeste punten heb ik me aardig gehouden. Maar de hartjes, stipjes en ruitjes zijn er wel, alleen dan netjes in zwart wit taupe:)
Maar goed, ik ben weer lekker bezig geweest in huis. Hieronder een aantal foto's.
Liefs X

Ps de vloer in onze hal ligt inmiddels, maar de muren moeten nog strak gemaakt worden..nog 4 weken wachten...daarna komen er natuurlijk foto's van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten