Pagina's

dinsdag

Stylen -happy things

Degene die mij op instagram volgen (@label18) hebben het vast al gezien..
Mijn schoonzusje heeft een huis gekocht met haar vriend. En ik mocht helpen met behangen,verven,interieuradvies en stylen!
Ze hebben echt een gaaf huis gekregen! Beneden ligt vloerverwarming met een licht grijze pvc vloer erop. De muren zijn taupe en grijs. De raambekleding bestaat uit duorolgordijnen (die je achter elkaar langs kunt rollen, zie decohome.nl) in het grijs. De meubels zijn wit met een houten bovenblad. En de tafel!!! O my god! Die is zo stoer. Een grijze kasteeltafel. Met stoffen stoelen, waar knopen in de rug zitten.
Een mooie lichtgrijze hoekbank met een verwassen stof erop. Haar schoonmoeder is heel goed met breien, en heeft lampenkapjes gebreid.
Gisteren mocht ik mee om accessoires aan te schaffen. En ze daarna te stylen.
We hebben op die geweldige tafel een etagère neergezet, met daarnaast een wit dienblad op pootjes. En daarop staat een glazen pot die we hebben gevuld met allemaal schatten;)
Ik moet nog meer foto's maken van de rest van het huis. Die volgen nog:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten